Cel mai frumos loc pe care l-am vazut pana acum

2 comments

De fapt ar trebui sa incep cu: Daca nu ai fost deja aici, trebuie sa iti pui pe lista locul asta - Mykonos(Grecia).
Sunt inca in vacanta, culmea, mai matinala decat se intampla sa fiu cand sunt acasa si asta fara sa-mi pun alarma sa sune. Cred ca e din cauza faptului ca abia astept sa inceapa ziua, sa savurez un cappuccino fredo direct pe plaja si sa citesc cartea pe care am cumparat-o din aeroport - "Spioana"- Paulo Coelho .

Abia am asteptat sa ajung la mare si sa stau la plaja de dimineata pana la apus. Va spun sincer ca niciodata nu m-am bucurat mai tare de soare ca acum, asta si pentru ca temperaturile sunt ideale.

Am ales Mykonos- Grecia, pentru ca niciodata nu am dat gres alegand Grecia.  Desi este jumatatea lunii septembrie, sunt 28-30 de grade Celsius si perfect senin din zori si pana seara. Singurul lucru este faptul ca sufla vantul, in unele zile mai putin, in altele mai mult. Personal mi-a placut acest aspect pentru ca nu simteam caldura atat de tare si puteam sta linistita la plaja.

Insula este relativ mica iar daca inchiriezi un scuter, masina sau atv, poti ajunge oriunde foarte usor. Noi am inchiriat un scuter (15 euro/zi) iar cu combustibil de 10 euro am fost pe alta plaja in fiecare zi iar seara faceam cam 7-8 minute pana in Mykonos Town, pentru ca am stat in Ornos.

Mykonos este cel mai frumos loc pe care l-am vazut pana acum si cred ca printre putinele vacante din care imi pare tare rau ca trebuie sa plec.
Nu-mi vine nici acum sa cred ca am avut ocazia sa vad toate locurile superbe din Mykonos pe care le admiram pe Pinterest. Totul este alb si totul este supeeeeer instagramabil. Oamenii sunt relaxati, turistii civilizati si nimeni nu are treaba cu nimeni.

Daca va faceti planuri de vacanta in Mykonos, va las cateva TIPS-uri:

• sa va asteptati la preturi peste media destinatiilor de vacanta din Grecia si aici vorbesc despre absolut tot- de la mancare, cazare, bauturi pe plaja si suveniruri
  • inchiriati un scuter, va fi foarte usor sa ajungeti chiar si in celalalt capat al insulei. Noi am facut aproximativ 25 de minute pana la cea mai indepartata plaja de locul in care eram. Soferii sunt chiar intelegatori si atenti.
  • pe toate plajele sezlongurile(sunbeds) se platesc. Nicaieri nu este free iar preturile variaza in functie de plaja aleasa, cel mai ieftin 15 euro, pana la 40 de euro pentru doua persoane. Probabil sunt si mai scumpe dar noi am intalnit aceste preturi.
  • mancarea este foarte buna peste tot, cel putin unde am mancat noi, portiile generoase si servirea se face rapid.
  • daca vreti sa economisiti bani puteti alege plaje pe care nu sunt deloc sezlonguri cum este Ftelia Beach sau sa va luati cu voi un prosop de plaja si va puneti oriundeti vedeti un petic de nisip.
  • plajele sunt curate si apa de asemenea.
  • nu sunt atat de multe familii cu copii ca in alte destinatii de vacanta iar seara nu am vazut aproape deloc copii sau familii cu copii.
  • trebuie sa ajungeti neaparat in Little Venice, atat dimineata cat si seara dar si sa admirati apusul de sus, de la Windmill si de pe faleza din Mykonos Town.
  • daca ajungeti in aceasta perioada in Mykonos si iesiti seara tarziu, si daca sunteti frigurosi, va recomand sa va luati o camasa lejera la voi, mai ales daca circulati cu scuterul. In rest, este foarte cald.
  • nu am vazut deloc oameni dubiosi, beti sau agresivi si nu m-am simtit nicio secunda in nesiguranta. Ah si nu am vazut deloc cersetori si oameni care dorm pe strada.

Dintre plajele pe care am fost, TOPUL meu este:

1. KALO LIVADI Beach - este cea mai indepartata plaja la care am fost, apa mica si foarte calda, cel mai fin nisip dintre toate dar atunci cand este vant puternic trebuie sa aveti grija pentru ca mai sufla si nisip. Aici am mancat cele mai bune gogoase pe plaja, cumparate de la localnici si care au costat 2 euro bucata, una imensaaaa!
  2. AGIOS STEFANOS Beach - foarte aproape de Mykonos Town si de port, cea mai buna Greek Salad pe plaja si cel mai bun cappuccino fredo. Ah si cea mai buna muzica pe plaja :) Valuri uneori provocate de navele care vin si pleaca din port si nisip fin.
  3. ORNOS Beach - plaja unde sufla vantul cel mai putin iar in zilele in care nu era vant deloc, aproape ca nu rezistam sa stau la plaja, atat de cald este chiar si la jumatatea lunii septembrie. Restaurante bune pe plaja si un view superb la apus. Apa mica si calda cu foarte putin pietris.
  4. FTELIA Beach - plaja nu este amenajata cu sezlonguri insa exista un restaurant unde poti lua masa sau savura o bautura rece. Nu este muzica si este frecventata de cei care prefera linistea si unii chiar fac plaja nud :) Sufla vantul mai tare ca pe celelalte plaje, apa este putin mai rece dar nisipul este fin iar atmosfera extrem de relaxanta.
  5. SUPER PARADISE Beach -  drumul pana acolo a fost o adevarata provocare, cu scuterul, pentru ca au fost multe serpentine iar drumul extrem de abrupt. Este recunoscuta ca fiind plaja preferata de cuplurile gay si pe buna dreptate asa a fost, pentru ca mai erau doar cateva cupluri femeie-barbat, in rest doar barbati. Aici sunt si cele mai scumpe sunbeds- 40 euro cele din primele doua randuri iar restul 25 euro pentru doua persoane. Dupa ora 18 incep si party-urile pe plaja :)
Cel mai bun souvlaki din Mykonos il gasiti la Souvlaki Story si sunt portii imenseeeee iar preturile sunt decente. Pe plaja din Ornos, la Kostantis Restaurant am mancat paella cu seafood delicioasa si cel mai bun desert- greek donuts cu inghetata si nutella( sunt niste gogosi mici care arata ca niste chiftele).  Paste cu pesto si Salata Caesar bune am mancat la Farina Restaurant tot in Ornos iar in Mykonos Town la Nice n Easy am mancat cea mai buna caracatita si niste calamari deliciosi. La Kastro's Restaurant va puteti trage sufletul in timp ce va plimbati prin Mykonos Town, restaurantul este superb, cu ferestre imense spre mare iar terasa este exact aleea care duce spre mare.

Apropo, este chiar recomandat sa te ratacesti in Mykonos, mai ales in Mykonos Town pentru ca vei fi fascinat de fiecare straduta si vei descoperi locuri absolut superbe.
Cat despre zbor, noi am zburat Cluj-Napoca- Bucuresti-Mykonos pentru ca nu este zbor Cluj-Mykonos dar am ajuns repede si am avut zbor de legatura, astfel ca nu am asteptat prea mult in aeroport.

A fost una dintre vacantele mele preferate si cel mai frumos loc pe care l-am vazut pana acum. Cu siguranta ma voi reintoarce,macar pentru un apus superb, de sus, de la Windmill.

SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

1. Great post and pictures ;) Thanks for sharing!

ReplyDelete
  2. Oh, Sandra! Sunt superbe pozele!
    Auzisem de Mykonos ca este un loc superb, însă nu am apucat până acum să merg. Dar cu pozele astea.. :)) mai, mai ca acum ma urc in avion!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sandra Bendre - All rights reserved.