Too Faced m-a invitat la Paris pentru un shooting super tare!

Leave a Comment

Imi spunea cineva saptamanile trecute ca Parisul este orasul meu, ca imi vine manusa si ca energia de acolo ma face sa radiez.

Pe moment am zambit si m-am bucurat de cuvintele pe care mi le-a scris. Apoi am stat si m-am gandit ca toamna aceasta am fost de trei ori la Paris si anul acesta de cinci ori. Ador Parisul! Este unul dintre orasele mele de suflet. Ma relaxeaza, ma incarca cu energie, ma invita la plimbari lungi pe stradutele pline de restaurante tipic frantuzesti si da- Parisul a fost orasul meu anul acesta.

Ma bucura si ma entuziasmeaza tot mai tare de fiecare data cand ma reintorc. Am inceput sa cunosc stradutele si obiectivele turistice, am invatat sa ma orientez cat de cat si imi da, de fiecare data, o energie aparte.

Ce am facut ultima data in Paris?

DREAM COME TRUE!

Too Faced m-a invitat la Paris pentru un shooting special si doua zile magice, super cool, alaturi de alti bloggeri din mai multe tari. Si de data aceasta m-am simtit onorata si norocoasa sa fiu singurul blogger din Romania.

Cand am primit invitatia efectiv am facut ochii mari si nu-mi venea sa cred! Am luat direct telefonul si le-am spus prietenelor mele si mamei mele ca voi merge cu Too Faced la Paris.
Am fost atat de entuziasmata incat am raspuns invitatiei fara sa stau pe ganduri.

Nu mi-am imaginat vreodata ca voi avea ocazia sa fiu invitata celor de la Too Faced, unul dintre brandurile mele preferate de make-up, la un shooting special chiar in Paris.

Daca credeti cu adevarat in ceea ce faceti, daca munciti cu pasiune si dedicare, daca va respectati comunitatea si daca sunteti sinceri, lucrurile se intampla.

Haideti sa va povestesc cum a fost totul.

Am petrecut 3 zile in Paris iar in prima zi am ajuns dupa pranz, spre seara chiar.

Totul a fost atat de bine pus la punct si am simtit o implicare si o apreciere rar intalnita.
Am ajuns la Hotel Fauchon - unul dintre cele mai frumoase hoteluri in care am stat pana acum, iar in lobby ma astepta chiar o parte din echipa Too Faced si Estelle - care este International Influencer Relations, ceea ce mi s-a parut WOW! Am apreciat extrem de tare faptul ca m-au intampinat cu bratele larg deschise si inca de cum s-a deschis usa am auzit: Sandraaaaaa!

Am facut rapid check-inul si am coborat la cina.
Am intrat in incaperea unde a avut loc cina si totul era impecabil! A fost o cina foarte restransa, atmosfera relaxata si aveam impresia ca ma cunosc deja cu toate fetele. A fost totul super friendly si cozt. Mi-am spus inca o data in gand ca sunt norocoasa si privilegiata sa fiu acolo.

Cea de-a doua zi a inceput devreme pentru ca am mers la micul dejun iar apoi am iesit cu Amelia - una dintre fetele cu care m-am imprietenit, sa ne plimbam prin Paris. Ea era pentru prima data in Paris si m-am bucurat sa fac pe "ghidul"si sa o duc in cateva dintre cele mai iconice locuri din Paris.

La ora 14.00 eram in drum spre locatia shooting-ului.

Peaches & Cream Vibesssss

Cand am ajuns la studio setup-ul era gata si cateva dintre fetele care au ajuns mai devreme se pregateau de pozat.

Muzica, fotografi, hairstylisti, make-up artist, super mult entuziasm si voie buna si bineinteles toataaaaa colectia Peaches & Cream pentru noi.  Mi-a placut super tare atmosfera si ne-am pozat vreme de cateva ore.

Palm Springs Dream Cocktail Party Eye Shadow Palette  a fost vedeta acestor zile si una dintre cele mai noi palete pe care le-au lansat.

Culori vibrante, mate sau sidefate, paleta aceasta te duce cu gandul la cel mai tare party cu fetele, la un machiaj colorat sau un smokey eyes in nuante de maro. N-ai cum sa nu te indragostesti de ea.
Sunt foarte pigmentate, nu cad sub ochi si rezista superrrr bine pe pleoape, unde mai pun si ca toate produsele Too Faced miros atat de bine si au un ambalaj atat de delicios incat sunt adevarate bijuterii in sertarul meu cu produse de make-up.

M-am indragostit iremediabil de Sugar Peach Face & Eye Palette - o paleta cu pudre care poate fi folosita atat uscata, pentru un look mai soft, cat si umeda pentru un look glowy mai intens. De asemenea, este atat pentru fata cat si pentru ochi. Ce-ti poti dori mai mult pentru un look rapid si super glowy atunci cand calatoresti?

Seara s-a incheiat cu un girls party unde a fost o atmosfera super cozy si nice.

A fost o experienta memorabila si m-am intors acasa cu cele mai delicioase produse ever pe care abia astept sa vi le arat si of course, sa creez cele mai faine machiaje.

Ma gandesc sa filmez un unboxing cu goodie bag-ul pe care l-am primit. Ce ziceti?

Nu uitati ca ne vedem pe Instagram