Reserved a ajuns si in Zadar - Croatia

1 comment

Auzisem despre Croatia ca are orasele mici care te cuceresc la fiecare pas, terase care te imbie sa sa savurezi fiecare apus exact pe malul marii si ca stancile fac o baie in mare la fiecare intoarcere a privirii. Era pe lista mea pentru destinatii de vacanta iar cand am citit e-mailul cu invitatia spre Zadar-Croatia, am fost tare fericita.

A fost o calatorie cu peripetii dar foarte frumoasa. Dupa zborul Cluj-Bucuresti-Belgrade si cateva ore bune cu masina am ajuns intr-un final in Zadar. Inceput de iulie, caldura mare si oameni faini.
Cu ce ocazia prin Croatia?

Reserved tocmai a deschis un super magazin in SUPERNOVA Mall Zadar iar cu aceasta ocazie au invitat atat presa cat si bloggeri din diferite tari pentru a lua parte la deschiderea magazinului si pentru a se bucura de un trip de 3 zile cu echipa Reserved.

Asadar, am fost bucuroasa sa raspund afirmativ invitatie si cu aceasta ocazie am ajuns pentru prima data in Croatia.

Prima zi ne-am relaxat, am facut poze impreuna cu Zenobia pe malul marii, ne-am bucurat( nu atat cat am fi vrut) de privelistea superba, de linistea de pe plaja si de muuult soare.
Seara am luat cina la un restaurant din Zadar Old Town- The Garden Lounge, pe care vi-l recomand daca ajungeti prin Zadar, care avea o priveliste superba spre port. Am savurat apusul de acolo si bineinteles si un cocktail iar seara s-a incheiat cu muzica buna si muuulte poze.

A doua zi ne-am rasfatat cu shopping si am vanat cele mai cool piese in magazinul nou deschis in mall-ul din Zadar- SUPERNOVA Mall. N-am plecat cu mana goala, ci cu o poseta intr-o nuanta superba si o pereche de pantaloni scurti numai buni de luat in vacanta.

Harbor - Cookhouse & Club, pe malul apei, chiar in port, a fost locatia noastra pentru pranz. Am optat pentru un meniu vegetarian si am avut o surpriza atat de placuta ca 3 zile dupa aceea Zenobiei i-am vorbit doar despre mamaliga cu sos de rosii pe care am mancat-o acolo :) A fost atat de buna incat tot drumul spre casa am cautat doar reteta cu acea mamaliga.

A fost o experienta frumoasa si mi-am propus sa ma intorc in Croatia pentru cel putin o vacanta.

Partea amuzanta a fost la intoarcere cand am asteptat bagajul la Cluj si numai nu mai venea. Mereu ma gandeam cum e posibil sa ti se piarda bagajul si uite ca e posibil. Bagajul meu s-a pierdut si habar nu aveam unde. Din fericire, a doua zi, de buna dimineata, am primit un telefon care ma anunta ca bagajul meu a ajuns la Cluj. Phiu! Am scapat usor de data asta :)

Toate tinutele pe care le-am purtat le gasiti in magazinele Reserved( in Cluj magazinul este in Vivo Mall) sau online - www.reserved.com/ro

Apropo, inca mai gasiti mari reduceri online si in magazine, asa ca, hurry up!

Hugs,

SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sandra Bendre - All rights reserved.